Opiniones de nuestros clientes

Nuestros clientes están 100% satisfechos, ¡lee sus valoraciones!

profesionales

Opinión de Joan de 'Urban Natura' de su tienda on-line integrada con el TPV de su tienda física : Eficient, ràpid, solucionador dels problemes al moment. Compliu amb el que prometeu, que és molt important, perquè la majoria de gent avui en dia no ho compleix, i intenteu complir amb el que prometeu. I vaja, fins ara, qualsevol incidència que hem tingut ens l'heu solucionat sense cap problema. També el tema dels enviaments, per exemple, ho porteu molt bé i molt eficient, i ens a facilitat molt el tema de la venta on-line.

ver mas
ver mas
profesionales

Opinión de Fran de 'Draps per nens' de su tienda on-line integrada con el TPV de su tienda física : Estoy muy contento, nos dan muy buen trato y muy buen servicio. Ya nos hicieron la tienda on-line y ahora la están integrando con el TPV que tenemos en la tienda. A ver si funciona bién y vendemos mucho. Un voto de confianza a protiendas.net !

ver mas
ver mas
profesionales

Opinión de Àngels de 'El Taller del Orfebre' de su e-commerce : Protiendas ofereix un servei acurat i personalitzat, adaptat en tot moment, a les necessitats especifiques del negoci de cada client. Són ràpids en resoldre problemes i tenen un tracte amable i familiar, aquest va ser un dels motius pels quals els vam escollir. El disseny web el van acertar quasi a la primera explicant-los a grans trets les nostres idees i projecte de negoci. Graciés per fer-nos una web tant Xula !!!!

ver mas
ver mas
profesionales

Opinión de Júlia de 'Casa Gay' de su tienda on-line : Desde Casa Gay estamos encantados con el trabajo realizado y el trato que recibimos siempre por parte de protiendas. Agradecemos a todo el equipo su ayuda y profesionalidad en todo momento. ¡Os recomiendo dejar en manos de protiendas vuestra página web !

ver mas
ver mas
opinions

¿Ya te has decidido? Pídenos presupuesto, te lo daremos sin compromiso.